أسامة كمال يسب الجزيرة على الهواء ويصفها بالست القبيحة

Image may contain: 1 person, suit
كتب وليد شفيق
علق الإعلامي أسامة كمال، على قيام قناة الجزيرة بإستضافة جايبة المرزوقي رئيس تونس الاخواني السابق يسب في الدولة المصرية وفي القضاء المصري دفاعاً عن إخوانه قائلا "لسة من يومين الست القبيحة الأبيحة اللي اسمها الجزيرة جايبة المرزوقي رئيس تونس الاخواني السابق يسب في الدولة المصرية وفي القضاء المصري دفاعاً عن إخوانه الإخوان المذيع، والهجوم على مصر بالنسبة له أكل عيش عمال يزق ف منصف عشان يقول كمان ويشتم كمان وقاعدين يغنوا على بعض".
وقال كمال في برنامج مساء DMC، اليوم الاربعاء، " طب المرزوقي واحد إخواني وزي العادة بتاعة الطيور على أشكالها أو زي تجمعات أي فصيل في مملكة الحيوان بيتلموا على بعض، الضباع وهي بتاكل الجيفة زي ما اشتغلوا سنين إنهم يعيشوا على جثثنا في الدول العربية".
وتابع "مش عاجب منصف إنهم فشلوا فشل ذريع وسماها الثورة المضادةبالظبط يا سيد منصف هي ثورة مش مضادة لكن ثورة على كل اللي الاخوان بيمثلوه شكلاً وموضوعاً فإلى حيث القت يا سيد منصف انت واخوانك وارهابيينك ماتخليش خيبة الأمل تبان عليك قوي كدة لأن وشك اسوٌد لكن ما صعبتش عليا الحقيقة".
أسامة كمال يسب الجزيرة على الهواء ويصفها بالست القبيحة أسامة كمال يسب الجزيرة على الهواء ويصفها بالست القبيحة بواسطة Misr Today on سبتمبر 13, 2018 Rating: 5

بيزنس إيجنت

ا اخبا ر